Splošni pogoji nakupa

Splošni pogoji poslovanja in predpogodbeno obveščanje

Spoštovani, prosimo vas, da pred uporabo spletne strani www.komforno.si skrbno preberete njene pogoje uporabe. Splošni pogoji poslovanja omogočajo Kupcu, da je seznanjen z vsemi vidiki sklenitve, izvršitve in odpovedi pogodbe o nakupu preko spletne trgovine www.komforno.si. Ti splošni prodajni pogoji veljajo za celotno ponudbo asortimana, objavljenega na spletni trgovini www.komforno.si, ter urejajo pogoje poslovanja, nakup, naročanje, plačilo, dostavo, reklamacije in vračila izdelkov, kot tudi medsebojne pravice in obveznosti Prodajalca in Kupca.

Prodajalec je Komforno d.o.o.

Kupec je vsaka pravna ali fizična oseba, polnoletna in poslovno sposobna, ki opravi naročilo preko spletne trgovine www.komforno.si. Mladoletne ali delno ali popolnoma pravno nesposobne osebe lahko naročajo le s soglasjem njihovega zakonitega zastopnika.

Preko spletne trgovine lahko Kupec kupi vse izdelke, ki so objavljeni na strani Prodajalca www.komforno.si. Odgovornost za točnost in popolnost podatkov, vnesenih ob registraciji in/ali ob naročilu izdelkov, nosi Kupec. S sprejetjem Splošnih pogojev Kupec izjavlja, da so vsi podatki, ki jih je posredoval o sebi, resnični in točni.

Splošni pogoji poslovanja in predpogodbeno obveščanje so sestavni del pogodbe, sklenjene na daljavo, skupaj s specifikacijo in ceno kupljenega izdelka. Naročilo in sklenitev pogodbe o prodaji sta možna šele, ko Kupec potrdi, da s temi pogoji soglaša. Prodajalec si pridržuje pravico do sprememb teh pogojev kadarkoli, pri čemer te spremembe začnejo veljati takoj po objavi na tej spletni strani.

Podatki o prodajalcu

Podjetje: Komforno d. o. o.
Sedež: Čakovec
Matična številka: 070199554
Davčna številka (OIB): 72525524220
ID za DDV: HR72525524220
Poslovna banka: Raiffeisen Bank
IBAN: HR7024840081135323076
Naslov: Ul. E. i G. Legenstein 2, 40000 Čakovec, Hrvatska

Elektronička pošta: info@komforno.si , reklamacije@komforno.si

Komforno d.o.o. preko spletne strani www.komforno.si nastopa kot prodajalec v svojem imenu.

Splošni pogoji nakupa

Opozarjamo, da je kupec vsaka pravna ali fizična oseba, ki sprejme te splošne pogoje poslovanja, opravi naročilo in plačilo v naši spletni trgovini www.komforno.si. V skladu s 45. členom Zakona o varstvu potrošnikov lahko pogodbo v imenu in za račun mladoletnika ali popolnoma pravno nesposobne osebe sklenejo le njihovi zakoniti zastopniki, delno poslovno sposobne osebe pa lahko sklenejo pogodbo le s soglasjem svojega zakonitega zastopnika.

Preko našega spletnega trgovanja vam omogočamo nakup vseh izdelkov, objavljenih na straneh prodajalca www.komforno.si. Poslovne pogoje spletne trgovine komforno.si smo oblikovali v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (Uradni list Republike Hrvaške št. 79/2007; 125/07; 79/09; 89/09), poglavje VII – Pogodba, sklenjena na daljavo, in ti predstavljajo predhodno obvestilo v smislu 43. člena zakona. S sprejetjem splošnih pogojev kupec potrjuje, da so vsi podatki, ki jih je posredoval o sebi, resnični in točni. Z oddajo naročila kupec potrdi sprejem pogojev poslovanja. Ti pogoji veljajo v trenutku naročila, opisani členi pa se lahko spremenijo. Kupec je zato dolžan preveriti morebitne posodobitve splošnih pogojev in se seznaniti z njihovimi spremembami. Z dostopom do spletne strani se šteje, da je uporabnik seznanjen z aktualnimi pravili in pogoji uporabe, kar potrdi ob potrditvi nakupa. Z uporabo spletnih strani končni uporabnik/kupec potrjuje, da je seznanjen in soglašen s splošnimi pogoji in vsemi drugimi določbami poslovanja.

Komforno d.o.o. popolnoma izključuje kakršnokoli odgovornost, ki bi lahko nastala iz ali v povezavi z uporabo teh spletnih strani, kot tudi za katerokoli dejanje uporabnika, zlorabo vsebine ali morebitno škodo, ki bi nastala uporabniku ali tretji osebi zaradi uporabe ali zlorabe vsebine teh spletnih strani. Komforno d.o.o. ne odgovarja za stroške, ki nastanejo zaradi uporabe računalniške opreme ali drugih elektronskih naprav za dostop do strani. Prav tako ne nosi odgovornosti za stroške telefona, prenosa podatkov ali druge stroške, ki lahko nastanejo med naročilom ali uporabo spletne trgovine. Komforno si prizadeva, da so informacije o izdelkih natančne in aktualne, vendar se obenem distancira od morebitnih napak v objavljenih informacijah. Če pride do napake ali izpada vsebine na komforno.hr, podjetje Komforno d.o.o. ne prevzema odgovornosti ali krivde, prav tako ne odgovarja za začasno nedelovanje strani ali njenih delov. Fotografije, opisi in predstavitve na komforno.hr se morda ne ujemajo s ponudbo razpoložljivega izdelka. Nekatere fotografije so zgolj splošne predstavitve tipa izdelka. Če razpoložljivi izdelek bistveno odstopa od pričakovanih lastnosti, bo Komforno d.o.o. kupca obvestilo in soglasno odločilo o nadaljnjih korakih.

Vsebine spletne strani www.komforno.si so v lasti podjetja Komforno d.o.o. Za vsako komercialno uporabo vsebine nas prosimo kontaktirajte prek naših uradnih kanalov.

Značilnosti izdelkov

Na spletni trgovini www.komforno.si so izdelki predstavljeni z uporabo fotografij, tehničnih podatkov in opisov. Prodajalec posebej poudarja, da vizualna podoba izdelka na fotografijah morda ne ustreza dejanskemu videzu, zlasti zaradi nastavitev zaslona uporabnika, razlik v percepciji barv in podobno. Trudimo se zagotoviti kar najbolj natančne opise in slike izdelkov, vendar ne moremo prevzeti odgovornosti za povsem natančno ujemanje navedenih podatkov ali identičnost dejansko dostavljenega izdelka s prikazom na fotografijah.

Posebej opozarjamo, da so možna odstopanja pri videzu in materialu izdelka, prikazanega v spletni trgovini, zaradi posebnih značilnosti uporabljenih materialov in unikatne izdelave. Vendar ta odstopanja ne predstavljajo napako izdelka in ne vplivajo na njegovo kakovost ali funkcionalnost. Zato neskladja v podatkih ne veljajo za napako izdelka.

Prav tako so podatki o izdelkih lahko podvrženi sistemskim napakam, nepravilnostim na spletni strani, tipkarskim napakam in podobno. Čeprav si prizadevamo preprečiti napake v prikazu cen izdelkov, se lahko le-te pojavijo. V takih primerih ne odgovarjemo za popolno natančnost navedenih cen. Pri očitni in nedvoumni napaki v navedeni ceni — bodisi zaradi sistemske napake bodisi druge razumljive napake, ki jo je kupec lahko razumel kot takšno — Komforno d.o.o. ni dolžno prodati izdelka po napačno navedeni ceni. V tem primeru bo kupec obveščen najkasneje takoj, ponudili mu bomo izdelek po pravilni ceni ali možnost preklica naročila.

Če med fotografijo prikazan izdelek in dostavljeni izdelek obstaja razlika, to ne pomeni, da gre za napako izdelka. Podatki o izdelkih, vključno z opisom, ceno in drugimi informacijami, objavljeni na spletni strani www.komforno.si, lahko vsebujejo napake, tehnične nepravilnosti ali tipkarske napake. Če se pojavijo očitne napake ali neskladja pri informacijah o izdelkih, si Prodajalec pridržuje pravico enostransko odpovedati pogodbo.

Cena

Cene so navedene v evrih (EUR) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV).

Pomembno je poudariti, da cene, pogoji plačila ter akcijske ponudbe veljajo izključno v trenutku plačila in so veljavne na dan oddaje naročila.

Cena izdelka je določena posebej za vsak posamezni izdelek.

Postopek vnosa cen za posamezne izdelke na spletni strani je večkrat preverjen in podvržen nadzoru, vendar kljub temu obstaja možnost napake zaradi človeškega faktorja, saj vnos ni avtomatiziran. Takšni primeri so izjemni in podjetje Komforno se vnaprej opravičuje svojim kupcem, ker jih bo v tem primeru dolžno obvestiti o nastali situaciji, napačno navedeni ceni določenega izdelka ter o nezmožnosti izpolnitve naročila po tej konkretni ceni.

Vsa plačila bodo izvedena v evrih (EUR). Znesek, zaračunan na vaši kreditni kartici, bo pretvorjen v vašo lokalno valuto (vključno z valuto Republike Slovenije) po menjalnem tečaju, ki ga določa vaša kreditnokartična družba.

Načini plačila

Sprejemamo naslednje načine plačila:

• Kartično plačilo (kreditne/debetne kartice) – plačilo se izvede neposredno prek spleta. Sprejemamo kartice: Diners, Visa, Visa Premium, Maestro in Mastercard. Po izbiri te možnosti boste preusmerjeni na varno plačilno stran, kjer vnesete podatke o kartici. Transakcija se izvede v nekaj minutah.

• Plačilo z nakaznico / spletno bančništvo – po naročilu vam bomo poslali e-pošto z vsemi podatki za plačilo, vključno s številko računa. Nakazilo lahko izvedete prek spletnega bančništva, na pošti, v banki ali podobno.

Za plačilo na obroke sprejemamo naslednje kartice:
• NLB d.d. - Visa, Mastercard do 12 mesecev obročno
• SKB Banka d.d. - Visa, Mastercard do 12 mesecev obročno
• Nova KBM d.d. - Visa, Mastercard do 12 mesecev obročno
• Abanka d.d. - Visa, Mastercard do 12 mesecev obročno
• UniCredit Bank Slovenija d.d. - Visa, Mastercard do 12 mesecev obročno
• Intesa Sanpaolo Bank d.d. - Visa, Mastercard do 12 mesecev obročno

Podatki za plačilo:
Podjetje: Komforno d. o. o.
Naslov: Ul. E. i G. Legenstein 2, 40000 Čakovec
IBAN: HR7024840081135323076
Raiffeisenbank
Namen plačila: navesti številko naročila

OPOMBA:Dobavni rok začne teči po prejetem plačilu oziroma po vidnih sredstvih na računu. Za hitrejšo obdelavo naročila vas prosimo, da nam potrdilo o plačilu pošljete na e-naslov: info@komforno.si

SHOPIFY PAYMENTS
Kateri varnostni protokoli se uporabljajo pri kartičnih transakcijah v okviru Shopify Payments?
Shopify Payments uporablja več varnostnih protokolov za zaščito kartičnih transakcij. Eden izmed njih je 3D Secure (3DS), ki doda dodatno plast varnosti za spletne transakcije s kreditnimi in debetnimi karticami. Ta postopek vključuje preusmeritev uporabnika na domeno izdajatelja kartice za preverjanje pristnosti, preden se uporabnik vrne v spletno trgovino, da dokonča plačilo. Ta korak je še posebej pomemben za skladnost z direktivo PSD2 v Evropskem gospodarskem prostoru (EGP). Plačila, ki so potrjena prek protokola 3D Secure, imajo korist prenosa odgovornosti, kar pomeni, da v primeru goljufive transakcije odgovornost preide s trgovca na izdajatelja kartice. Shopify Payments samodejno uporablja 3D Secure, kadar to zahteva banka izdajateljica za odobritev transakcije.

Ali podpirate 3D Secure (3DS) avtentikacijo kot del plačilnega procesa?
Da, podpiramo 3D Secure (3DS) kot pomemben varnostni standard. Avtentikacija poteka samodejno, kadar to zahteva banka izdajateljica, da se preprečijo goljufive transakcije in izpolnijo zahteve direktive PSD2.

Ali obstajajo dodatne ravni za preprečevanje prevar ali preverjanja?
Poleg 3D Secure (3DS) Shopify Payments vključuje integrirane funkcije za zaznavanje in preprečevanje prevar. To vključuje zaščito pred testiranjem kartic, ki pomaga preprečiti zlorabe kreditnih kartic pri plačilu, ter dinamični 3DS za trgovine, ki se nahajajo v območjih s PSD2 regulativo. Shopify prav tako uporablja strojno učenje za izboljšanje stopenj avtorizacije transakcij, kar lahko zmanjša število zavrnjenih plačil. Zaščita podatkov je za Shopify najvišja prioriteta, zato spoštujejo svetovne zakone o zasebnosti in varstvu podatkov. Redno izvajajo revizije, da zagotovijo, da njihove varnostne kontrole učinkovito ščitijo podatke uporabnikov.

Naročanje

1. NAROČANJE
Naročilo in nakup izdelkov iz ponudbe podjetja Komforno d.o.o. je mogoč za vsakega kupca, izdelki pa so predstavljeni na spletni strani komforno.hr. Pogodba o prodaji med kupcem in Komforno d.o.o. postane veljavna s prevzemom naročenega paketa in velja izključno za območje Republike Slovenije. Podjetje Komforno d.o.o. se zavezuje, da bo dobavilo vse naročene in plačane izdelke, ki so v času dostave na zalogi. Če dostava ni mogoča, vas bomo kontaktirali in dogovorili nov rok dobave, nadomestni izdelek ali preklic naročila. Drugi razpoložljivi izdelki bodo kljub temu poslani. Če določen naročen in plačan izdelek ni na voljo, bo izvedeno vračilo kupnine.

Naročilo velja kot potrjeno in veljavno, ko kupec klikne gumb „Naroči“ in istočasno prejme e pošto s potrditvijo, da je prodajalec naročilo prejel. Sprejem naročila s strani prodajalca je dokončen, ko kupec prejme potrdilo o izvedenem naročilu. Za izvedbo naročila se obdelujejo osebni podatki kupca: ime in priimek, naslov za dostavo, e poštni naslov in kontaktna telefonska številka. Več informacij je na voljo v Izjavi o varstvu osebnih podatkov.

2. PRAVICA DO PREKLICA NAROČILA
Kupcu in prodajalcu (Komforno d.o.o.) pripada pravica do enostranskega preklica pogodbe oz. preklic naročila, preden je izdelek poslan, ob predhodnem vračilu sredstev. Če Komforno d.o.o. iz kakršnegakoli razloga ne more dostaviti že plačanega izdelka, bo sprožen postopek vračila kupnine v roku 14 delovnih dni.

Če kupec prekliče naročilo po tem, ko je bil paket že predan dostavni službi, se vračilo kupnine izvede šele po prejemu vrnjenega izdelka, pri čemer se vračilo zniža za strošek dostave.

Komforno d.o.o. bo v tem primeru sprožil zahtevek za vračilo prek plačilnega procesorja (npr. Corvus Pay), a rok za vračilo je odvisen od banke kupca in kartičnega sistema, zato se lahko razlikuje. Komforno d.o.o. ne more vplivati na hitrost končnega izplačila, ko je vračilo sproženo.

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ima kupec pravico do enostranskega preklica pogodbe, sklenjene na daljavo, v roku 14 dni od prejema izdelka, brez navedbe razloga. Pri naročilih z več izdelki se ta obdobje začne z dnem prejema zadnjega artikla.

Pogoji dostave in izvedbe

1. DOSTAVNA SLUŽBA
Dobavo opravljamo preko dostavne službe Gebrüder Weiss, manjše pakete pa pošiljamo preko dostavne službe GLS.

2. BREZPLAČNA DOSTAVA
Dostava je brezplačna za celotno območje Republike Slovenije (do vhoda v objekt). Blago se pošilja iz naše poslovne enote na naslovu: Ul. E. i G. Legenstein 2, Čakovec, Hrvaška.
Storitev vnosa v objekt se dodatno zaračuna.
Za to storitev lahko zaprosite po oddaji naročila z e-pošto na info@komforno.si.
Opomba: Za jedilne mize ne nudimo vnosa v objekt in ne izvajamo montaže izdelkov.

3. UVJETI DOSTAVE I ISPORUKE
Kupec bo obveščen, ko naročilo zapusti naše skladišče oziroma ko ga prevzame dostavna služba.
Rok dostave je od 2 do 4 delovne dni.

Če dimenzije ali teža pošiljke ne omogočajo raztovarjanja z rampo, mora prejemnik zagotoviti ustrezne pogoje za razkladanje z vozila.

Če naročenega izdelka trenutno ni na zalogi pri dobavitelju, vas bomo o tem takoj obvestili. Imate pravico sprejeti nov rok dostave ali preklicati naročilo.

4. POŠKODBA PRI DOSTAVI
Ob prevzemu natančno preglejte paket. Če opazite poškodbo, tudi če je le na zaščitni embalaži, zahtevajte, da dostavna služba poškodbo fotografira in zabeleži ob prevzemu s pripisom »dostavljeno s poškodbo«. Šele nato podpišite prevzem. Brez tega ne moremo upoštevati morebitnih reklamacij.

5. NAPAČNA ALI NEPOPOLNA POŠILJKA
Če ob odprtju paketa ugotovite, da je bila dostavljena napačna ali nepopolna pošiljka, nas kontaktirajte takoj po prejemu na info@komforno.si.
Izdelek je potrebno vrniti v originalni embalaži, na paleti in z deklaracijo. Kupec je odgovoren za zmanjšanje vrednosti blaga, ki je posledica neprimernega ravnanja, razen tistega, ki je potreben za ugotovitev narave, lastnosti in funkcionalnosti izdelka (člen 77, odstavek 5 ZVPot).

Prizadevamo si, da vse naročene izdelke dobavite v enem paketu. Če to ni mogoče, si pridržujemo pravico do dostave v več pošiljkah.

Odgovornost potrošnika za zmanjšanje vrednosti blaga
Izdelek je potrebno vrniti v originalni embalaži, na paleti in z deklaracijo. Kupec je odgovoren za vsako zmanjšanje vrednosti blaga, ki je posledica ravnanja z izdelkom, razen tistega, ki je bilo potrebno za ugotovitev narave, značilnosti in funkcionalnosti izdelka (člen 77, odstavek 5 Zakona o varstvu potrošnikov).

Kupec je v skladu s členom 77, odstavkom 5 Zakona o varstvu potrošnikov odgovoren za vsako zmanjšanje vrednosti kupljenega izdelka, ki je posledica rokovanja z izdelkom. Potrošnik ne more uveljavljati pravice do enostranske prekinitve pogodbe v primerih, kjer je ta pravica izključena na podlagi člena 79 Zakona o varstvu potrošnikov. Vrnjen izdelek mora biti v originalni embalaži, z deklaracijo ter pripadajočim računom in navodili za uporabo.

Če je izdelek vrnjen poškodovan, z večjimi poškodbami ali brez delov in dokumentacije, ter če manjkajoči deli niso dostavljeni v dodatnem roku osmih dni, se šteje, da kupec ni izpolnil obveznosti vračila blaga, prodajalec pa ni dolžan vrniti plačanega zneska.

Če kupec vrne izdelek brez originalne embalaže in/ali z manjšimi poškodbami in/ali znaki uporabe ter se pri tem sklicuje na določbe o enostranski prekinitvi pogodbe na daljavo, zaradi česar prodajalec ne bo mogel izdelek prodati kot novega, se vnaprej oceni škoda na vrednosti izdelka v višini 40 % plačane maloprodajne cene izdelka. S sprejemom teh poslovnih pogojev kupec vnaprej soglaša, da se navedeni znesek škode odšteje od vračila sredstev. Vsa škoda, ki presega ta znesek, se šteje za večjo poškodbo, pri čemer prodajalec ni dolžan vrniti sredstev.

Vračilo izdelka

Kupec ima pravico do vračila blaga v naslednjih primerih:
• dostava blaga, ki ni bilo naročeno,
• dostava blaga z napako ali poškodbami, ki niso nastale med prevozom,
• drugi primeri v skladu z zakonodajnimi določili.

Zakon o varstvu potrošnikov, ZVPot - Uradni list RS, št. 91/2019 - Članek 54 (Pravo do odstopa od pogodbe / Odstop od pogodbe na daljavo)
- Potrošnik ima pravico odstopiti od pogodbe v 14 dneh, razen če je blago izdelano po njegovih posebnih zahtevah ali jasno prilagojeno njegovim potrebam.
- To pomeni, da ni pravice do vračila ali odstopa pri personaliziranih izdelkih.

1. VRAČILO IZDELKA
Če iz kateregakoli razloga niste zadovoljni z izdelkom, imate pravico do vračila v roku 14 dni od dneva prejema izdelka.
Izdelek je potrebno vrniti v originalni embalaži, na paleti in z deklaracijo. Kupec je odgovoren za vsako zmanjšanje vrednosti blaga, ki je posledica rokovanja z izdelkom, razen tistega, ki je bilo potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in funkcionalnosti izdelka (člen 77, odstavek 5 Zakona o varstvu potrošnikov).


2. STROŠKI VRAČILA IZDELKA
Povračilo sredstev bo izvedeno po prejemu in pregledu vrnjenega blaga v našem skladišču. Takrat bomo sprožili zahtevek za povračilo sredstev, vendar je rok za vračilo odvisen od banke uporabnika. Na hitrost končne izplačila po sprožitvi vračila nimamo vpliva.

Reklamacije

Prosimo vas, da reklamacije prijavite na e-naslovreklamacije@komforno.si. Izpolnite OBRAZEC ZA SPLETNO PRIJAVO REKLAMACIJEin ga skupaj s fotografijami poškodb oziroma pomanjkljivosti pošljite na navedeni e-naslov. Reklamacije je mogoče uveljavljati v roku 24 mesecev od dneva prevzema blaga.

1. ODGOVORNOST ZA MATERIJALNE POMANJKLJIVOSTI
Prodajalec je odgovoren za materialne pomanjkljivosti izdelka v skladu z določbami Zakona o obligacijskih razmerjih (členi 400–422).

V skladu s temi določbami:
Prodajalec odgovarja za materialne pomanjkljivosti izdelka, ki so obstajale v trenutku prenosa tveganja na kupca, ne glede na to, ali je prodajalec vedel za te pomanjkljivosti ali ne. Prav tako je prodajalec odgovoren za materialne pomanjkljivosti, ki se pojavijo po prenosu tveganja na kupca, če so povzročene z razlogi, ki so obstajali že pred tem.

Pomanjkljivost obstaja v naslednjih primerih:
• če stvar nima potrebnih lastnosti za svojo redno uporabo ali za promet;
• če stvar nima potrebnih lastnosti za posebno uporabo, za katero jo kupec nabavlja, in je bila ta uporaba prodajalcu znana ali mu je morala biti znana;
• če stvar nima lastnosti in značilnosti, ki so bile izrecno ali tiho dogovorjene oziroma predpisane;
• če je prodajalec predal stvar, ki ni enaka vzorcu ali modelu, razen če sta bila vzorec ali model prikazana samo za informacijo;
• če stvar nima lastnosti, ki običajno obstajajo pri drugih stvareh iste vrste in ki jih je kupec lahko upravičeno pričakoval glede na naravo stvari, še posebej ob upoštevanju javnih izjav prodajalca, proizvajalca in njihovih predstavnikov o lastnostih stvari (reklame, označevanje ipd.);
• če je stvar nepravilno montirana, pod pogojem, da je montaža del pogodbe o prodaji;
• če je nepravilna montaža posledica pomanjkljivosti v navodilih za montažo.

Če je kupec na podlagi izjav proizvajalca ali njegovih predstavnikov pričakoval določene lastnosti izdelka, se pomanjkljivost ne upošteva, če prodajalec ni vedel ali ni smel vedeti za te izjave, ali če so bile te izjave ovržene pred sklenitvijo pogodbe oziroma če niso vplivale na odločitev kupca o sklenitvi pogodbe.

Prodajalec ni odgovoren za pomanjkljivosti, ki so bile kupcu znane ob sklenitvi pogodbe ali mu niso mogle ostati neznane.

Pomanjkljivosti, ki jih lahko povprečna, skrbna oseba s primernim znanjem in izkušnjami z iste stroke zlahka opazi pri običajnem pregledu izdelka, se štejejo za pomanjkljivosti, ki jih kupec ne more šteti za neznane.

Kupec je dolžan čim prej opraviti običajen pregled prejetega izdelka v skladu z običajnimi postopki ter o vidnih pomanjkljivostih obvestiti prodajalca v roku osmih dni, sicer izgubi pravico iz naslova teh pomanjkljivosti.

Če je pregled opravljen v prisotnosti obeh strani, je kupec dolžan takoj prodajalcu sporočiti morebitne pripombe na vidne pomanjkljivosti, sicer izgubi pravico, ki iz tega naslova izhaja.

Če je pomanjkljivost manjša, kupec nima pravice do odpovedi pogodbe, ohranja pa druge pravice v zvezi z odgovornostjo za materialne pomanjkljivosti, vključno s pravico do odškodnine.

Stroške odprave pomanjkljivosti in zamenjave izdelka brez pomanjkljivosti krije prodajalec.

2. PRIPOMBE IN PRITOŽBE
V skladu s členom 10 Zakona o varstvu potrošnikov vam spletna trgovina komforno.si (Komforno d.o.o.) omogoča, da svoje pisne pritožbe v zvezi s spletnim nakupom pošljete na e-naslov: reklamacije@komforno.si. Na vse vaše pripombe in pritožbe bomo odgovorili v roku najkasneje 14 dni..

Enostranska odpoved pogodbe

1. ENOSTRANSKA ODPOVED POGODBE
Kupec ima pravico, brez navedbe razloga, enostransko odpovedati pogodbo, sklenjeno na daljavo, v roku 14 dni.

Rok 14 dni začne teči od dneva, ko je blago predano kupcu ali tretji osebi, ki jo je kupec določil in ni prevoznik. Če je kupec naročil več izdelkov z enim naročilom, dostava pa je izvedena ločeno, rok začne teči od dneva dostave zadnjega izdelka. Da bi kupec uveljavil pravico do enostranske odpovedi pogodbe, mora najkasneje v 14-dnevnem roku posredovati pisno, nedvoumno izjavo o odpovedi pogodbe na enega od naslednjih načinov:
• Po pošti na naslov: Komforno d.o.o., Ul. E. i G. Legenstein 2, 40000 Čakovec
• elektronsko pošto na naslov: info@komforno.si

V izjavi je potrebno navesti ime in priimek, naslov, telefonsko številko ali e-poštni naslov. Kupec lahko, ni pa dolžan, uporabi obrazec za enostransko odpoved pogodbe, ki ga lahko izpolni in pošlje preko e-pošte. Komforno d.o.o. bo brez odlašanja potrdil prejem izjave z elektronsko pošto.

Če kupec ni bil obveščen o svoji pravici do enostranske odpovedi pogodbe, ta pravica preneha 12 mesecev po izteku rednega 14-dnevnega roka. Če je obvestilo o pravici kupec prejel kasneje, znotraj tega obdobja, pravica preneha 14 dni po prejemu tega obvestila.

Kupec je dolžan blago vrniti ali ga predati Komforno d.o.o. brez nepotrebnega odlašanja, najkasneje v 14 dneh od dneva, ko je poslal izjavo o odpovedi. Neposredne stroške vračila blaga nosi kupec. Povračilo sredstev bo izvedeno na enak način, kot je bila izvedena plačila, brez odlašanja in najkasneje v 14 dneh od prejema vrnjenega blaga oziroma prejema dokazila o vračilu – glede na to, kar nastopi prej. Pomembno: povračila za plačila s karticami se izvajajo s posredovanjem zahtevka banki, pri čemer čas izplačila ni odvisen od Komforno d.o.o., temveč od procesov banke in kartičnega sistema.

Prenesite obrazec za enostransko odstop od pogodbe (PDF)

2. IZVENSODNO REŠAVANJE SPOROV
S posebnimi predpisi Evropske unije z dne 15. februarja 2016 je mogoče spore, povezane s spletno trgovino, reševati preko platforme za spletno reševanje sporov (ODR), do katere lahko dostopate preko naslednje povezave:
https://consumer-redress.ec.europa.eu/index_hr
Če med spletnim nakupom v EU naletite na težave (npr. okvarjen izdelek, nemogočnost zamenjave izdelka ipd.), lahko svoj pritožbeni postopek pospešite in poenostavite z uporabo te platforme. Spletna platforma za reševanje sporov omogoča evropskim potrošnikom in trgovcem, da rešujejo spore, tako domače kot čezmejne, v zvezi z internetno prodajo. To se izvaja z napotitvijo spora na nacionalna telesa za alternativno reševanje sporov, ki so povezana s platformo in jih države članice izberejo glede na kakovostne kriterije.

Glavne značilnosti platforme:
Platforma je prilagojena uporabnikom in je dostopna z vseh vrst naprav. Potrošniki lahko na platformi izpolnijo obrazec za pritožbo v treh preprostih korakih. Platforma uporabnikom omogoča, da celoten postopek reševanja spora opravijo preko interneta. Platforma je večjezična. Na voljo je tudi storitev prevajanja kot pomoč pri sporih, ki vključujejo stranke iz različnih evropskih držav.

Izjava o zasebnosti

Spletna stran www.komforno.si spoštuje zasebnost svojih uporabnikov in obiskovalcev spletne trgovine ter se zavezuje k varstvu osebnih podatkov na način, da zbira le nujne in osnovne podatke o kupcih/uporabnikih, ki so potrebni za izpolnitev naših obveznosti. Ta izjava o zasebnosti opisuje, katere osebne podatke zbiramo, kako jih uporabljamo in varujemo ter vaša pravice v zvezi z vašimi osebnimi podatki.

1. ZBIRANJE IN UPORABA OSEBNIH PODATKOV
Prosimo, da pozorno preberete naslednje informacije, da se podrobneje seznanite z našim načinom zbiranja, obdelave in uporabe osebnih podatkov.

Komforno d.o.o. se zavezuje varovati osebne podatke kupcev tako, da zbira le nujne, osnovne podatke, potrebne za izpolnitev naših obveznosti; obvešča kupce o načinu uporabe zbranih podatkov, redno omogoča kupcem izbiro glede uporabe njihovih podatkov, vključno z možnostjo, da se njihovo ime odstrani z marketinških seznamov. Vsi podatki o uporabnikih so strogo varovani in so dostopni le zaposlenim, ki jih potrebujejo za opravljanje svojega dela. Vsi zaposleni Komforno d.o.o. in poslovni partnerji so odgovorni za spoštovanje načel varstva zasebnosti.

Obdelava osebnih podatkov pomeni vsako dejanje ali skupino dejanj, opravljenih na osebnih podatkih, z avtomatiziranimi ali drugimi sredstvi, kot so zbiranje, snemanje, organiziranje, shranjevanje, prilagajanje ali spreminjanje, pridobivanje vpogleda, uporaba, razkritje s prenosom, objava ali kako drugače omogočanje dostopa, razvrščanje ali združevanje, blokiranje, brisanje ali uničenje ter izvajanje logičnih, matematičnih in drugih operacij s temi podatki.

Z registracijo na spletni strani www.komforno.si, nakupom kot gost ali dostopom do strani, kupec soglaša, da prodajalec obdeluje njegove osebne podatke, navedene v registracijskem obrazcu, podatke o naročilih ter podatke, pridobljene v postopku plačila in druge podatke. Ti podatki se uporabljajo za sklenitev in izvršitev pogodbe, za seznanitev prodajalca s kupčnimi navadami kupcev ter v informativne in promocijske namene prodajalca. Prodajalec se zavezuje varovati zasebnost osebnih podatkov vseh kupcev ter jih obravnavati v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in drugimi veljavnimi predpisi. Prodajalec osebnih podatkov ne sme nepooblaščeno uporabljati niti jih deliti s tretjimi osebami, razen če to dovoljuje poseben zakon ali je potrebno za izpolnitev pogodbenih obveznosti.

Z dostopom do naših spletnih strani www.komforno.si in njihovo uporabo potrjujete, da ste prebrali, razumeli in se strinjate z vsemi pogoji in pravili glede zasebnosti podatkov in njihove uporabe. Če se s temi pogoji ne strinjate, vas prosimo, da spletne strani zapustite in jih ne uporabljate.

Spletna trgovina www.komforno.si zbira vaše osebne podatke le, če nam jih prostovoljno posredujete preko spletne trgovine, e-pošte ali družbenih omrežij – Facebook in Instagram. Vaše osebne podatke zbiramo za namen zagotavljanja storitev spletne trgovine, obdelave naročil, dostave izdelkov, izboljšanja kakovosti storitev, ter zaradi izvršitve vašega naročila, ki vključuje naročanje, dostavo, plačilo in reklamacije naših izdelkov. Elektronski naslov in telefonsko številko, ki ju vnesete ob oddaji naročila, bomo uporabljali za pošiljanje administrativnih obvestil v zvezi z dostavo vašega naročila. Poleg administrativnih sporočil vam lahko pošljemo tudi promocijska sporočila, vendar le z vašo izrecno privolitvijo.

Osebni podatki, ki jih zbiramo, lahko vključujejo vaše ime, naslov, elektronski naslov, telefonsko številko, podatke o plačilu in zgodovino naročil. Spletna trgovina www.komforno.si ne bo prodajala, oddajala v najem ali posojala vaših osebnih podatkov tretjim osebam, razen kadar je to nujno za izpolnitev vaših zahtev, kot je na primer dostava naročila. Prav tako so vsi podatki o uporabnikih strogo varovani in dostopni le zaposlenim, ki jih potrebujejo za opravljanje svojega dela. Vsi naši zaposleni in poslovni partnerji so odgovorni za spoštovanje načel varstva zasebnosti. Vaše osebne podatke bomo za promocijo naših izdelkov uporabljali le ob vaši izrecni privolitvi. Vaši osebni podatki ne bodo uporabljeni za druge namene, kot so navedeni zgoraj.

E-mail marketing
Vaš elektronski naslov uporabljamo izključno za pošiljanje promocijskih sporočil, če ste dali izrecno privolitev. Kadarkoli se lahko odjavite preko povezave v e-pošti ali z našo podporo.

SMS obvestila
Vašo telefonsko številko uporabljamo za pošiljanje SMS sporočil preko aplikacije ClickSend, izključno za obveščanje o statusu naročila, dostavi ali podpori uporabnikom.

Dostavne službe
Vaše ime, priimek, naslov in kontaktne podatke lahko posredujemo dostavnim službam (npr. GLS, Gebrüder Weiss) izključno za namen dostave vašega naročila. Ti podatki se uporabljajo enkratno in samo za navedeni namen.


2. VARSTVO OSEBNIH PODATKOV
Spletna trgovina www.komforno.si uporablja različne tehnične, organizacijske in varnostne ukrepe, da so vaši osebni podatki zaščiteni pred nepooblaščenim dostopom, krajo ali izgubo. Vaši osebni podatki so shranjeni v varnem okolju in dostopni le pooblaščenim osebam.

Spoštujemo zasebnost in varstvo osebnih podatkov naših kupcev ter izvajamo vse zaščitne ukrepe v skladu z veljavnimi predpisi in GDPR. Pri zbiranju osebnih podatkov jasno navedemo namen zbiranja ter vaše podatke uporabljamo le za namen, za katerega so bili zbrani. Vaši osebni podatki ne bodo dostopni tretjim osebam, razen v primerih, ko to zahteva zakon ali je nujno za izvedbo storitev, ki ste jih zahtevali (npr. dostava izdelkov).

Poleg tega izvajamo vse varnostne ukrepe za zagotavljanje, da so vaši osebni podatki varni in zaščiteni. Uporabljamo najnovejše tehnologije za zaščito podatkov ter stroge postopke za upravljanje in varovanje osebnih podatkov, ki jih zbiramo.

Prav tako imate pravico zahtevati dostop, popravke, izbris ali omejitev obdelave svojih osebnih podatkov v skladu z veljavnimi zakoni in predpisi.

Če imate kakršnakoli vprašanja ali pomisleke glede obdelave vaših osebnih podatkov, nas prosimo kontaktirajte in z veseljem vam bomo pomagali. Vaša zasebnost in varstvo osebnih podatkov sta za nas izjemno pomembna, zato se zavezujemo, da bomo vedno ravnali pošteno in pregledno.


3. VAŠE PRAVICE
Imate pravico zahtevati informacije o osebnih podatkih, ki smo jih zbrali o vas, ter jih popraviti, izbrisati ali omejiti obdelavo v skladu z veljavnimi predpisi o varstvu podatkov. Prav tako imate pravico do prenosljivosti podatkov.

Če imate kakršnakoli vprašanja ali težave v zvezi z obdelavo osebnih podatkov, nas prosimo kontaktirajte na e-naslov info@komforno.si.


4. SPREMEMBE IN DOPOLNITVE IZJAVE O ZASEBNOSTI
Komforno.si si pridržuje pravico do sprememb in dopolnitev te izjave o zasebnosti. O vseh spremembah boste obveščeni prek spletne strani. Vsaka sprememba začne veljati po objavi na spletni strani.

Datum zadnje spremembe: 29.07.2025.

Obavijest o kolačićima

1. Piškotki (Cookies)
Za nemoteno delovanje spletne strani, zagotavljanje kakovostnejše spletne storitve, analizo uporabe ter omogočanje boljših funkcionalnosti mora spletna stran www.komforno.hr na vaš računalnik shraniti majhno količino informacij, t.i. piškotke (ang. cookies). Piškotki običajno shranjujejo vaše nastavitve, na primer izbrani jezik ali naslov spletne strani. Ko naslednjič ponovno obiščete isto spletno stran, vaš spletni brskalnik pošlje nazaj piškotke, ki pripadajo tej strani. To omogoča strani, da prikaže informacije, prilagojene vašim potrebam. Z obiskom in uporabo spletne strani www.komforno.hr soglašate z uporabo piškotkov, ki jih je mogoče tudi blokirati. Po blokadi boste še vedno lahko brskali po strani, vendar vam nekatere funkcionalnosti morda ne bodo na voljo.

2. Kaj je piškotek (Cookie)?
Piškotek je del informacij, ki se shranijo na vaš računalnik, mobilni telefon ali tablico in jih lahko neposredno posreduje spletna stran, ki jo obiščete (piškotki prve strani), ali pa v sodelovanju s tretjo osebo za potrebe spletne strani (piškotki tretjih strani). Piškotki običajno shranjujejo vaše nastavitve in druge informacije, povezane s spletnim mestom. Ko ponovno obiščete spletno stran, vaš brskalnik pošlje nazaj piškotke, ki pripadajo tej strani, kar omogoča prikaz vsebin, prilagojenih vašim potrebam. Piškotki lahko vsebujejo različne informacije, vključno z osebnimi podatki, vendar le, če to sami omogočite. Spletna stran nima dostopa do podatkov, ki jih niste posredovali, niti ne more dostopati do drugih datotek na vašem računalniku.

3. Upravljanje piškotkov
Če želite preprečiti shranjevanje piškotkov na vaš računalnik, to lahko storite sami. Vendar pa lahko blokiranje piškotkov negativno vpliva na uporabniško izkušnjo na spletni strani. Za izklop piškotkov je potrebno prilagoditi nastavitve in konfiguracijo vašega spletnega brskalnika. V meniju brskalnika poiščite pomoč in informacije o piškotkih ter sledite navodilom.

Podrobne informacije o posameznih piškotkih, vključno z obdobjem njihove shranitve, so na voljo v nastavitvah piškotkov vašega spletnega brskalnika.

Blokiranje piškotkov je možno, po čemer boste še vedno lahko brskali po spletni strani, vendar nekatere funkcionalnosti morda ne bodo dosegljive. Izključitev piškotkov lahko vpliva na pravilno prikazovanje vsebin, za kar ne prevzemamo odgovornosti.

4. Kaj so začasni piškotki?
Začasni piškotki ali piškotki seje se izbrišejo z računalnika ob zaprtju spletnega brskalnika. S pomočjo njih spletna mesta shranjujejo začasne podatke.

5. Kaj so trajni piškotki?
Trajni ali shranjeni piškotki ostanejo na računalniku tudi po zaprtju spletnega brskalnika. Omogočajo, da spletna mesta shranijo podatke, kot so uporabniško ime in geslo, tako da se vam ni treba ob vsakem obisku znova prijavljati.